پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118921
مانور قدرت ذخائر انقلاب در کرمانشاه آغاز شد/ گردان هاي اقوام و عشاير ايراني به سوي بيت المقدس
تاریخ انتشار : 1393/06/27 09:32:37
نمایش : 1154
رزمايش گردان هاي شيعه و سني و ۹ قوم عشايري کشور از دقايقي قبل با سخنراني سردار محمد رضا نقدي در تنگه کنشت کرمانشاه آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مرصاد، گردان هاي عشايري از سراسر کشور و از ۹ قوم بزرگ ايران اسلامي از روز گذشته وارد کرمانشاه شده و در منطقه عمومي تنگه کنشت مستقر بودند تا رزمايش بزرگ الي بيت المقدس اقوام و عشاير کشور آغاز شود.

رزمايشي که با حضور ۲ هزار نفر در قالب ۹ گردان از عشاير و اقوام مختلف ايراني از شرق وغرب و شمال و جنوب کشور و از شيعه و سني دقايقي قبل با شروع سخنراني فرمانده بسيج مستضعفين آغاز شد.

پس از سخنراني سردار محمد رضا نقدي عشاير سلحشور ايراني با حمايل سلاح هاي سبک و نيمه سنگين با آتش و حرکت ارتفاعات را به تسخير خود در مي آوردند تا نشان دهند شيعه و سني، کرد و ترک، بلوچ و بختياري و شيعه و سني در آماده ترين شرايط براي دفاع از کيان کشور هستند.

DSC01454-DVD-PAL [640x480]

سرهنگ دوستعلي آزوغ در حاشيه برگزاري اين رزمايش به خبرنگار مرصاد مستقر در منطقه عمومي تنگه کنشت کرمانشاه گفتک اين رزمايش با حضور بيش از دو هزار نفر متشکل از ۹ گردان در حال برگزاري است وي طي ان توان رزمي اين نيروها محک خواهد خورد.

وي هدف از برگزاري اين مانور بزرگ نظامي توسط گردان هاي مسلح عشايري کشور را نشان دادن وحدت و انسجام ميان همه ايلات و طوايف کشور از هر زبان و مذهبي عنوان کرد و گفت: گردان هاي عشايري در اين رزمايش تا دقايقي ديگر رژه نمادين برگزار خواهند کرد و سردار نقدي فرمانده بسيج مستضعفين کشور از بسيجيان عشاير کشور سان خواهد ديد.

DSC01401-DVD-PAL [640x480]

رئيس سازمان بسيج عشايري کشور گفت: به کارگيري سلاح هاي سبک و سنگين، تسخير ارتفاعات در شرايط آتش، اجراي تاکتيک هاي مختلف رزمي و رژه از جمله برنامه هاي اين رزمايش خواهد بود.

آزوغ با اشاره به اينکه نام اين رزمايش الي بيت المقدس است اظهار داشت: با توجه به جنايات بي رحمانه رژيم اشغال گر قدس اين رزمايش به نام الي بيت المقدس نام گذاري شده است.

وي استان  هاي شرکت کننده در اين رزمايش را کرمانشاه، کردستان، ايلام، سيستان و بلوچستان، گلستان، کهکيلويه و بوير احمد، چهارمحال و بختياري، فارس، لرستان، خوزستان و اردبيل عنوان کرد.

DSC01300-DVD-PAL [640x480]

گفتني است قرار است بزرگان و سران عشاير کشور در حاشيه اين رزمايش با سردار محمد رضا نقدي نشستي داشته باشند.

فرمانده بسيج ناحيه عشايري استان کرمانشاه در اين رابطه به خبرنگار مرصاد گفت: بزرگان و سران عشاير کشور در تنگه کنشت حاضر شده اند تا شاهد قدرت نمايي گردان هاي عشايري در رزمايش الي بيت المقدس باشند.

منصور فتاحي اظهار داشت: در حاشيه برگزاري اين رزمايش يکي از چار هاي عشايري ميزبان برگزاري نشست سران ايلات و طوايف کشور با فرمانده سازمان بسيج مستضعفين خواهد بود.

DSC01505-DVD-PAL [640x480]

وي يکي از ويژگي هاي اين رزمايش را حضور دو گردان اهل سنت از استان هاي کردستان و گلستان عنوان کرد و گفت: اين موضوع نماد مهمي از وحدت و همدلي در کشور است که شيعه و سني در کنار يکدير غلبه برمتجاوز را تمرين مي کنند که بسيار اثر گذار و مطلوب است.

فرمانده بسيج ناحيه عشايري استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دوربين هاي رسانه اي جهان امروز اين قدرتنمايي ستودي را مخابره خواهند کرد و شايد عده زيادي از آنها نيز از نمايش محدت ملت ايران سکوت و خفقان را ترجيح دهند.

DSC01509-DVD-PAL [640x480]
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html